niedziela, 21 grudnia 2014

powolutku :)

cześć !

Uwielbiam to kiedy jesteśmy ten ostatni dzień w szkole przed świętami. Po głowie chodzi mi tylko myśl o tym, że za parę godzin będę mogła sobie spokojnie odpocząć. Nic mnie tak bardzo nie cieszy jak gorąca herbatka, moje cudowne łóżko i nieograniczony czas na oglądanie filmów. Oczywiście nie jest tak codziennie, ponieważ przygotowania do świąt to inaczej wielkie sprzątanie, no ale czasem można sobie spokojnie odpocząć.

Od piątkowego wieczoru każdy inny wygląda tak samo. Chwilę leżenia i szybkie poderwanie się do ćwiczeń. Po zdjęciach możecie zauważyć iż nie mam na nodze ortezy. W środę byłam na kontroli i wszystko ładnie się zrasta, więc jak na razie operacji nie będzie. Jestem mega szczęśliwa z tego powodu. Dlaczego znów ćwiczę? Zbliżają się święta, a to oznacza mnóstwo jedzenia, a to potraw, a to ciast, a to słodyczy, a to innych rzeczy (uwielbiam tooo!). Spokojnie nie ćwiczę tylko dlatego. Ćwiczę, ponieważ dostałam zalecenie od chirurga, aby dziennie jeździć godzinę na rowerku stacjonarnym i wykonywać ćwiczenia na samą nogę. Jestem  mu za to wdzięczna :D Oczywiście dodałam jeszcze hula-hop i ciężarki, ale ciii, bo tego robić nie mogę ;)

Przygotowania do świąt idą w tym roku powolutku, ponieważ od czwartku goszczą u mnie stolarze, którzy robią nam kuchnie. Ciągle coś wiercą, tną i przykręcają. Opóźniają nasze prace domowe. Jak kuchnia będzie skończona wiecie czego możecie spodziewać się w następnym poście :) Na szczęście mój pokój jest nietykalni i powolutku zaczynam sobie go stroić. Jak na razie mam tylko lampki w jednej części pokoju. Brakuje mi jeszcze mojej malutkiej choineczki, ale to wszystko z czasem. Aż tak mocno tych zbliżających się świąt nie czuję, bo nie ma śniegu :(Mam nadzieję, że za 3 dni spadnie :) Na szczęście w radiu lecą świąteczne piosenki, nie mogę się oprzeć i muszę je zaśpiewać :) 





 -jakaś dziwna jakość-

Dziękuje za poświęcony mi czas i do następnego! ;) Buziaki :*

znajdziesz mnie tu :


3 komentarze:

Carolina Kinga pisze...

Ja również ćwiczę :D
Gdzie kupiłaś ten cudowny hula hop nie mogę go nigdzie dostać :(
Wesołych Świąt :)!
http://bycaaarolyna.blogspot.com/

Naff pisze...

Ej. Tylko nie narób sobie szkód czymś, czego nie możesz wykonywać!
Śmieszne te hula hop. Słyszałam, że niezłe siniaki robi XDDD. Ćwiczenia są dobre. Ja sama muszę się zmotywować do nich po to, aby umocnić kręgosłup, bo jest w tragicznym stanie D:
Idą świętaaa <3 mam nadzieję, że już niedługo wstawisz jakąś notkę o nich!

_Dellas_ pisze...

Ja też ćwiczę :)

~ m y b l o g